27.01.2022

У Нацкомісії розтлумачили, як вимагати компенсації за перешкоди в електропостачанні

Голова Національної комісії, що здійснює державне регулювання енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) Оксана Кривенко повідомила, що у випадку, якщо постачальник електроенергії не виплатить компенсацію за неякісно надані послуги, то споживач зможе претендувати на подвоєний розмір цієї компенсації.

Про це вона написала на своїй сторінці у Facebook.

Водночас вона зазначила, що для того, аби отримати подвійний розмір компенсації за перешкоди в електропостачанні, споживачам потрібно спершу звернутися до НКРЕКП або її територіальних органів.

«НКРЕКП, у разі підтвердження фактів невиплати компенсацій за результатами перевірок компаній зобов’язує компанію надати компенсацію у подвійному розмірі та накладає на неї штраф», – повідомила Кривенко.

Вона також зазначила, що такі компенсації не надаватимуть у випадку, якщо перебої в постачанні електроенергії сталися через форс-мажорні обставини, умисні дії споживача та запланованих ремонтів електромереж.

Читайте також: Андрій Рева: Завищені платіжки за газ є незаконними і оплачувати їх не потрібно

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *